Terho sai tänään postissa kirjeen ja kirje sisälsi kuvan kreikkalaisesta ystävästään, kreikan tontusta nimeltä *******.

Terho siis matkustaa kesälomalle kreikkaan (glup...onkohan mun mies sisäistänyt tätä että meidän matkaan on tosissaan lähdössä yksi kappale n.10 senttisiä tonttuja???) rodokselle tapaamaan kreikkalaista ystäväänsä.

Kreikkalaisella ystävällä vaan ei vielä ole nimeä tiedossa...tai terho on unohtanut sen joten nyt pyydän apua jotta joku keksisi tälle rodoksen tontulle nasevan nimen. Nimi ehdotukset saa lähettää [email protected] ....sen nimen jonka mä valitsen parhaaksi niin sen nimen ehdottaja saa pikku palkinnon. Pistäthän nimi ehdotuksen mukaan myös selvennyksen mitä se nimi tarkoittaa. Jos moni ehdottaa samaa nimeä ni mä palkitsen sen joka sitä ehdotti ekana. *kiitos tuhannesti jos autatte*

Tässä rodos tonttumme:

85088.jpg

χοντροκέφαλος

chontrokefalos  (tämä toivottavasti on tonttu kreikaksi?????)

 

Voih, Nyt mua harmittaa se että olen ottamassa mukaan kameran jotta saan ikuistettua Terhon ja ystävänsä matkan...mutta meidän digikamera on *syvältä* ja siihen mahtuu vaan kymmenisen kuvaa (kun ei olla ostettu muistikorttia eikä nyt oo varaa semmoseen) ...joten toivon että mä pärjään kreikassa huonolla digikameralla ja sillä 10 kuvalla........